Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vit.kucik

2. 2. 2010 14:51
Vtipné... a pro dnešní postmoderní dobu...

... i příznačné.

V situaci, kdy děti přes Linky důvěry otevírají kauzy proti svým rodičům např. za zákaz televize, je toto jen dalším logickým krokem. Můj pes mně žaluje za psychické týrání - okázalý nezájem a nekvalitní značku psích konzerv.

0 0
možnosti

Vrah

2. 2. 2010 0:28
Budou je zastupovat výhradně ve sporech s lidmi.

Budou je zastupovat výhradně ve sporech s lidmi.

Viz Karel Čapek – Válka s mloky.

0 0
možnosti

Edenic

1. 2. 2010 23:01
Máte právo štěkat

Můj mandant souhlasí, vidím mu to na srsti.

0 0
možnosti

nejedlo

1. 2. 2010 21:25
Od ředitele Občanského istitutu...

bych čekal více, než takovou slátaninu. Kdysi jsem viděl dokument o tom, jak se převáží živá zvířata  do arabských států. Je mi z toho zle, jen si na to vzpomenu. Západoevropští farmáři, kteří o tom neměli potuchy, po shlédnutí tohoto dokumentu odmítali dodávat do těchto zemí živá zvířata. Pouze poražená na jejich porážkách. Tam  ta zvířata opravdu potřebovala právní zastoupení!

0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4501x
Roman Joch, ředitel Občanského institutu, www.obcinst.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky