Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

naprostý souhlas Vytahovat Sudetské Němce 70 let po válce je těžká podpásovka bohužel přesně ve stylu STB a starší generace na to i když samozřejmně nepřizná jak se říka snědla to i s navijákem

2 0
možnosti

P78e85t72r 17M43a43r24e17š

27. 1. 2013 6:29

Pane Jochu, what went wrong? :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdá se, že pan Joch věří ve vítězství kandidáta Schwarzenberga, neboť má drtivou mediální podporu. Myslím, že pan Joch by těžko nepodporoval někoho, z koho mu nic nekápne. Možná Karel vyhraje a Joch dostane funkci R^

1 7
možnosti

P59e54t23r 97M59a24r25e42š

27. 1. 2013 6:29

to je podle mě jediné vysvětlení.. já ten přerod R. Jocha v pravdoláskaře také nechápu....[>-]

0 0
možnosti

J84a77n 89P47a53v29l21í25k

24. 1. 2013 17:27

Souhlasím bez výhrad. Samozřejmě s panem Jochem.

2 2
možnosti
Foto

Je mi jasné, že se na mě vrhnete, protože jste fanatičtí až běda. 1)ALE tu špínu vidím u vol.št. KS, co to má být?Kdo nechce opilce a arogantního chlapa, volí Karla! Ale hlavně ty útoky na člověka, tedy třeba mě(jsem člověk i když jen žena), když má jiný názor. Co to má být? Nějak ztrácíte soudnost.2)ta pravicovost je o tom, že se člověk má mít možnost o sebe postarat sám a nečekat s nataženou dlaní, co mu dá stát, to je pravicové, podle mě, ale okrádat podnikatele na všech možných daních a poplatcích za zaměstnance státu a to vše v souladu se zákony, které si k tomu vláda schválí, to moc pravicové není. To je elitářská demokracie a přerozdělování a tím se vyznačuje levice. 3) a co TOP 09, to není strana? Ani Zeman a ni Klaus už v těch stranách, které jste uvedl, nejsou, ale KS pořád ano. Pan kníže bude dál podporovat zbohatlíky, kteří si myslí, že mají patent na rozum a musí vést to stádo blbečků - obyčejných lidí. Podle pana KS nejsou schopni ani samostatně myslet natož se o sebe postarat. Ve všech debatách útočil KS daleko více na osobu MZ a to s tak blbým argumentem, že MZ A VK - mocenský pakt. A že i rodina VK jsou spojené nádoby, ale to je jejich přednost. Navíc mám dojem, že se ani KS k metodám svého vol. týmu moc nehlásí. Že ho to ani nezajímá, jak sám uvedl. Váš blog je samá demagogie.Rv

3 10
možnosti

Ten článek je o stylu volební kampaně, nikde jsem nenašel nic o alkoholicích a dalších věcech, které autorovi podsouváte. No a ještě jedno, četl jsem několik Vašich článků a musím konstatovat, že z Vás odpor ke KS jenom sálá, navíc jste velmi hrubá ve svých výrazech a používáte neskutečnou demagogii.

5 2
možnosti

Běžně s Vámi nesouhlasím, dnes Karma. R^

3 2
možnosti
Foto

Tak jste pane Jochu sdělil národu koho budete volit. Národ vás jistě vyslechne.:-/;-D

3 8
možnosti

Pane Koliho, Vy nám to sdělujete každý den asi padesátkrát.

7 2
možnosti

J15a20n 42V37l72č55e90k

24. 1. 2013 14:44

I já se přidám s karmou.

4 3
možnosti

Síce s vami nesúhlasím v mnohých veciach, ale dnes je to presný popis toho, ako to cítim aj ja. Máte odo mňa karmu.

6 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS