Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co je to homosexuální jednání či homosexuální životní styl? Osobně nic takového neznám. Homosexuální orientace je vrozená. Homosexuál si ji nevybral a není na ní tudíž nic mravně závadného. Proto nelze mravně odsuzovat něco co není mravně závadné. Pokud někdo něco takového dělá je obětí předsudku a jako takový se dopouští šíření nenávisti proti skupině obyvatel. To je trestný čin a na šíření nenávisti se nevztahuje svoboda slova. Aspoň ne u nás. To, že je šíření nenávisti z řad některých extremistických aktivistů našimi úřady tolerováno je velmi špatné. Ve svém důsledku až směšné. Protest předány americké ambasádě proti jejich podpoře Prague pride je až úchylkou. K čemu měl tento protest sloužit? Nebo si snad aktivisté z DOST myslí, že vyjádření podpory festivalu gayů ze strany velvyslanectví suverénního státu je nemravné? Hrdý nemusím být vůbec jen na sebe. Mohu být hrdý na úspěch rodičů, sourozenců, příbuzných či svých děti. Stejně jako na úspěchy skupin lidí se kterými mne něco spojuje. Mohu být stejně hrdý na úspěchy lidí hovořících stejným jazykem, či těch kteří se narodili na stejném území. Aniž bych měl sám na jejich úspěchu osobní podíl. Mohu být hrdý na úspěchy svých přátel, spolužáků, obyvatel stejného domu, čtvrtí, obce, kraje, státu či kontinentu. Mohu být hrdý na úspěchy českých sportovců, umělců či vědců v zahraničí. Není to nic zvláštního. Jsem stejnou součástí české společnosti jako oni. Stejně tak člen společenství osob s homosexuální orientací má právo být hrdý na úspěchy členů své komunity. Proč ne? Sexualita je sice intimní a individuální, soukromá věc. Ale kvůli tomu těžko lze zakázat zamilované dvojici, aby se líbali na veřejnosti. Bez ohledu na to jaké jsou sexuální orientace. Na veřejném vyjádření citu přece není nic nemravného, že?  To, že homosexualové v Praze se mohou veřejně přihlásit ke své orientaci je morálním povzbuzením pro gaye v Moskvě i Teheránu, a důkazem, že homosexualita je normální část sexuality a není na ní nic nemravného.

1 0
možnosti
MP

Souhlasím, karma+ R^

1 2
možnosti
RJ

Právo uspořádat nějaký pochod, protest, karneval považuji za o trošičku morálnější než právo na někoho neustále útočit (říkáme tomu svoboda slova) takže se musím gayů a leseb zastat. Jednak my nářek nad svobodou slova příjde trochu falešný od vás lidí z iniciativy D.O.S.T. Byl to např. pan Bátora, který svého času první zaútočil na svobodu primátora dělat zášťitu nad čím uzná za vhodné a na lidi v tom průvodu jako na úchyly. Že se dočkal stejně silné protireakce a označil ji za popírání jeho svobody slova, je nepochopení, že každý má právo na obranu proti útokům nebo že platí, že na hrubý pytel hrubá záplata. Vaše otázky jsou takovým semletým výcucem argumentů, které člověk může číst třeba dokola na diskuzích. Když to vezmu letem světem, tak opravdu to, že jsou v Iránu popírány práva homosexuálů absolutně neznamená, že u nás se nemůže dělat karneval za práva menšin. To že se v Moskvě střílí psi, neznamená, že u nás nemůžou být útouky a tihle lidé mají odjet pomáhat raději do Ruska. Pride (hrdost) je historický název těchto pochodů, chápu, že zde zůstává, aby bylo třeba cizincům jasné, o co jde. Jinak si dokážu představit důvod jeho vzniku, tak dlouho jim po staletí Jochové říkali styďte se, až jednou zvedli hlavy a řekli ale houno, my už se nestydíme, my jsme hrdí. Intimnost homosexuality je pro jejich odpůrce hlavní argument, jenže za intimní považují i projevy lásky (držení se za ruce, polibek atd.) a já argument, nechoďte mi s vaší sexualitou na oči na veřejnost neuznávám. To můžu označit za vytrubování heterosexuality cokoliv například "dětské dny" kdy my heterosexuálové hrdě ukazujeme své děti, partnerky atd. protože kdo chce psa být, hůl si vždy najde.

3 0
možnosti
RJ

a sorry za hrubky , mi, bít ...

1 0
možnosti
HH

Jochu, Jochu... z tebe ja mam taky dilema. Na jednu stranu sympatizujeme spolu s jednou stranou, od ktery me spis odrazujes, na druhou stranu s tebou(a prominte mi to tykani, jsem na to  zvykly z doby, kdy nas z Cech na netu bylo tak malo, ze nedavalo smysl si vykat) nesouhlasim v mnoha a mnoha nazorech. Ale kazdy uchyl(a mame dalsi bod, proc si tykat) potrebuje podporu. Takze - tep si do homosexualu a ja budu stat za tvym pravem do nich tepat. Jen doufam, ze az dojde na moje prava, jakozto dominantniho sadisty s obcasnymy jinymy zajmy, budes stat za mnou. Jen promin, ze do ty doby budu k tobe docela podezrivavy.

Tak hodne uspechu

Hanus Horak

2 0
možnosti
Foto

Pan Joch by si výborně rozuměl s Hitlerem, Mussolinim a dalšími klérofašistyRvRvRv!!!!!!!!

2 9
možnosti
PM

Zřejmě jste jeho blog nepochopil..

1 1
možnosti
Foto

Některé otázky mi jako otázky ani nezní, např otázka číslo 3, ale jinak v podstatě souhlasím, že to co se dělo ve Francii, je prasečina... stejně jako to, co se dělo na MS v atletice v Moskvě

3 1
možnosti
VS

Význam tolerance byl zcela změněn a z této nové tolerance byla vytvořená ctnost moderní doby. Tolerance ve skutečnosti znamená akceptovat rozdíl ve stylu, ale ne v podstatě. Navíc tolerance nemůže být aplikována na věci zlé a škodlivé. Nepoukazovat na špatné věci se říká zbabělost a to není pozitivní vlastnost.

Druhým problémem je nadhodnocení svobody na úkor pravdy. Svoboda postrádá smysl pokud není podepřena pravdou. Svoboda proto není nejvyšší hodnotou o kterou máme usilovat.

5 3
možnosti
HH

Tak to prrr. Svoboda,je pravde nadrazena. Mame to i v ustave - nehovori se v ni o svobode pravdiveho slova, ale o svobode slova. Napr. to je to, co me nuti byt proti zakonum o trestnosti popirani holokaustu - kazdy, kdo popira holokaust je u me blbec(a to je mirny slovo) - i pres to si nepreji, a jsem ochoten ho hajit, aby za to byl jakkoliv trestan, nedejboze zbaven svobody.

2 2
možnosti
PK

P84e50t57r 56K25u18č45e25r66a

10. 9. 2013 17:48

Nemusi myt kazdy takovy, aby byl na co pysny. A tak ja rikam, pokud me a nikoho s tim neobtezuje, at si demonstruje co chce, je to jen jeho vizitka.

1 0
možnosti

Pan Joch opět brilantně  analyzoval problém. Tentkrát  kolem  svobody názoru na homosexualitu.

V Evropě bohužel začíná být problém se svobodou slova ve chvíli, kdy se názor  odlišuje  od meanstreamu.  (nechodí to tak ve všech totalitách?)

Netýká se to jen homosexuality ale i přistěhovalectví, boje s klimatem, likvidace národních států .....

To občany v roce  89 nenapadlo, jak se nám bude totalita plíživě vracet. Politická třída asi po totalitě přirozeně  baží.  Vládnutí je pak mnohem jednodušší.

14 3
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4501x
Roman Joch, ředitel Občanského institutu, www.obcinst.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky