Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kamave

30. 6. 2009 17:12
Raději všechny fakta než úvahy !

Vážený pane Jochu,

nelze souhlasit se všemi myšlenkamim, které zde prezentujete, nechcete akceptovat fakta, jež byla získána i amatérskými videonahrávkami o 11.9.2001 a odmítáte  posuzovat informace vcelku a stručně bych i řekl odmítáte úvahy selského rozumu. A to je špatné. Předvádíte řadu skvělých myšlenek o hypotetických myšlenkách, jež znění absurdně. Ano znění absurdně a my také nejsme ve 20. století ale už v 21. století. Doba se trochu změnila i lidé se trochu změnili a hlavně média prodělala velkou revoluci. Prezentujete, jak je konspirační teorie absurdní. Už pojmenování, že se jedná o konspirační teorii je zavádějící a urážlivé. Jde o názory a třeba i teorie, ale prosím bez přívlastků. Ukazujete tím, jak jste sám pod vlivem médií.

Raději fakta než úvahy. V závěru článku, zní příliš často by, by.., atd. Stručně na závěr, i naši poslanci by neměli  být pošuci. Věřite, že tam nejsou? Chybí jim úcta k životu. Dolar či koruna je více než život?. Určitě ne, ale jednají tak. Kamave.

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

30. 6. 2009 16:22
Madam neblázněte, vždyť jste pro smích

0 0
možnosti
J

j.a.

30. 6. 2009 16:20
pokračování

Rozhodně jsem přemýšlela nad 2 články o pozůstalých obětí letu 77 /Pentagon/ ...

jedno byla rodina s 2 malými dětmi - měli odlétat začít nový život v Austrálii

a druhý článek o ženě, která ráda lovila žraloky a "7 dní v týdnu pracovala 20 h denně pro IT firmu" mi přišel trochu zvláštní...manžel dostal k 1. výročí její smrti prý snubní prsten, který byl údajně nalezen v Pentagonu - vše se vypařilo, i titanové 7tunové motory, a zrovna snubák jeho ženy zůstal celý - nějak se mi to nezdá...

a manžel má aktivní příbuzné - jedna neteř v armádě v Afghanistánu, druhá s mužem v Kuvajtu, třetí neteře manžel v armádě v Iráku...   

je toho až trochu moc na můj vkus...

0 0
možnosti
J

j.a.

30. 6. 2009 16:17
pokračování

jinak pan docent po přednášce řekl ještě některé zajímavé věci - podle něj impuls nárazu, který se ocelí šíří rychleji než vzduchem, musel způsobit, že se nosníky zarazily hluboko pod základy. To se myslím nestalo - alespoň se tak domnívám, podle fotek, kdy suterén zůstal prakticky nepoškozen - metro, krámky /prý byl jeden i vykraden/, i celá betonová "vana" - je to na fotkách.

takže to hlavní - pan docent je myslím otevřený další diskusi... a přiznal na závěr že i odborníci v oboru mají často protichůdné názory na takové věci...

vzal si článek o nanotermitu, který jsem s sebou měla vytištěný z blogu J. Zemana... možná až uvidí /to je ale na fotkách z mikroskopu v jiném článku na webu/ jak to tam bylo namícháno - na substrátu maličké hliníkové destičky a vedle nich fasetové hrudky kysličníku železa... že mu dojde, že to se prostým nárazem podlah o sebe asi nevytvořilo... 

0 0
možnosti
J

j.a.

30. 6. 2009 16:16
pokračování

Jinak - myslím to samozřejmě vážně, jen nevím, kdy mne dostihne deprese...

Odhadovaný milion mrtvých v Iráku a Afghanistánu, i emoce, které musí budit aktivity USA v muslimských zemích - to mi není jedno...

je mi jasné, že pravda o 11.září ty emoce může posílit, ale je na američanech samých jak se k tomu pak postaví až to vyjde na jevo...

/vlády často jednaj jinak, než si skutečně přejí voliči, a taky své voliče občas hnusně podvedou, jak se tomu podle mne bohužel stalo i 11. září/ 

0 0
možnosti
J

j.a.

30. 6. 2009 16:15
pokračování

mám zájem promítat filmy a přednášet na nějakém vhodném místě v Praze - kdybyste věděli o nějakém, kde by mne nechali...

napadla mě hospoda v Rajské zahradě - třeba by jim to tam přitáhlo konzumenty...

nebo nějaký sálek?

Já bych se ráda zeptala třeba na Hlavním nádraží - když je v té rekonstrukci, třeba by někde pár metrů zdi a přípojku proudu nechali... nenechám toho... doufám...

ale ještě musím studovat...

0 0
možnosti
J

j.a.

30. 6. 2009 16:14
pokračování

Panu Jochovi jsem se nabídla, že příšte bych ráda udělala přednášku já - o konspiračních teoriích...

mám si dát žádost, že se poradí /možná že by nechali přednášet někoho z 911/

někteří muži mi po přednášce řekli, že by na mou případnou přednášku přišli...

jeden se tam přiopil a pak mi začal říkat jak jsem inteligentní a pokusil se mě líbat...

jinak pan docent měl zájem dozvědět se víc o nanotermitu.. řekl že při demolici se stává, že se rozdrtí hmota na nanočástice... tak jsem mu připoměla, že právě použil sám slovo DEMOLICE...  pan docent nevěděl nic o politickém pozadí, o Pentagonu s malou dírou ve zdi...   škoda, že jsem tam před těma lidma neřekla, že 7 z únosců je naživu...

0 0
možnosti
J

j.a.

30. 6. 2009 16:11
pokračování

Andělčina reportáž z přednášky docenta z ČVUT, 30.6.2009 01:28

Mladý sympatický /hubený téměř jako Michal Jackson/ docent nám odpřednášel ofi verzi...  Uvedl ho pan Joch, že prý se koná přednáška o 11.září na popud Petra Hájka...

Na chudáka docentíka nás vystartovalo více...   obvyklí návštěvníci přednášek byli pohoršeni, že jsme pokřikovali a nepředstavili se před dotazem...  asi jsem byla nejhorší...  jako obvykle...

PAN DOCENT NEVĚDĚL, JAK SPADLA WTC7!!!  MYSLEL ŽE TLAKOVOU VLNOU - NEVĚDĚL, ŽE TO BYLO O 7 HODIN POZDĚJI... !!!!!!

/pokračování.../

0 0
možnosti
J

j.a.

22. 6. 2009 14:29
Pro pana Kmínka a další, kdo nemohou uvěřit

http://www.youtube.com/watch?v=f2oZpXVOvdE

Ten zas nemůže uvěřit NIST...

protože je to profík...

0 0
možnosti
J

j.a.

22. 6. 2009 14:33
Re: Pro pana Kmínka a další, kdo nemohou uvěřit

Někde je to myslím i s českými titulky...

možná že v přednášce R.Gage...

viděla jsem toho už tolik, že si to nepamatuju, kde jem to viděla

oslík a kluci z 911 to budou vědět, přednášky Gage dokonce promítaj pro veřejnost...

myslím že je čas s tím začít pravidelně... třeba v Praze - mohli bychom to domluvit v to pondělí v Emauzích - hlásím se jako dobrovolnice, zatím bych čas měla...

0 0
možnosti
J

j.a.

22. 6. 2009 13:15
To víte, že Cheyney prý navrhl plán

vyrobit čluny podobné iráckým, přestrojit americké vojáky za iráčany a tak spustit váklu s Irákem?

Dostalo se to do médií...Prý to neprošlo, protože by američani museli střílet na američany...

více na Christnet.cz

Bush prostě musel jít na Magoga za každou cenu, když mu to Bůh přímo řekl, když ho k tomu vyvolil

/jak sdělil i šokovanému presidentu Chiracovi v r. 2003 a později i dalším poltikům - dokonce i palestinskémupresidentovi - více viz Christnet - téma Bůh, Bush, Gog a Magog - je tam překopírovaný celý článek i s odkazem na zdroj 

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

22. 6. 2009 13:42
Re: To víte, že Cheyney prý navrhl plán

Madam neblázněte, vždyť jste pro smích

0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4501x
Roman Joch, ředitel Občanského institutu, www.obcinst.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky