Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

j.a.

12. 6. 2009 0:20
Hájek myslím má víc informací než Joch

Ačkoli by mne to dřív nenapadlo /mám asi tisíc knih - odborných - ale z jiných oblastí/, tak jsem si knihu p. Hájka dnes koupila... zajímá mne totiž, jak to bylo - proč bylo WTC odpáleno řízenou demolicí /o níž už nemám sebemenších pochyb - na základě TECHNICKÝCH DŮKAZŮ/... a pan Hájek, přece jen na Hradě mohl něco zajímavého pochytit...

MYSLÍM SI ŽE V. KLAUS CHTĚL ABY SE O TOM PROČ BYLY SHOZENY DVOJČATA MLUVILO. TUŠÍM TOTIŽ PROČ BY NA TOM MOHL MÍT ZÁJEM. DOSUD JSEM NECHÁPALA PROČ JE PROTI EU, PROTIZELENÝM AKTIVITÁM, DNES MYSLÍM ŽE TO VÍM. Souvisí to totiž možná s tím Bilderbergem, s tím New World Order... což bych před pár týdny ještě považovala za názor nějakého pomateného pošuka...

0 0
možnosti
W

wiki5.5

12. 6. 2009 5:47
Re: Hájek myslím má víc informací než Joch

"o níž už nemám sebemenších pochyb - na základě TECHNICKÝCH DŮKAZŮ"...... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
J

j.a.

11. 6. 2009 23:06
Patriot Act

Mám anglicky i česky.. to co šlo již v říjnu 2001 do Kngresu mělo 342 stran... jistě to měli připraveno předem...

je tam o všem možném - zásahy do soukromí, sledování všeho možného, zavedení čipů na doklady atd...

Bush ho podepsal bez vědomí a souhlasu Kongresu, ani nevím, zda pak někdo z kongresmanů hlasoval proti...

dřív jsem se tak moc o politiku /kromě blízkovýchodního konfiktu/ nezajímala, nevím skoro nic...

0 0
možnosti
JP

John Pitralon

11. 6. 2009 23:16
Re: Patriot Act

Ron Paul hlasoval proti, a pokud vím tak nebyl sám.

Ovšem Ron Paul v našem mediálním prostoru neexistuje.

For Liberty Trailer - Let It Not Be Said We Did Nothing

http://www.youtube.com/watch?v=emaeln--tzo

0 0
možnosti
JP

John Pitralon

11. 6. 2009 21:16
911 Press For Truth CZECH

Většina lidí neví, že zřízení vyšetřující komise Kongresu bylo mnohými ve Washingtonu silně odmítáno, včetně Bushovy administrativy. Bylo to jen díky tlaku rodin obětí vedené dvanáctičlenným "Řídícím rodinným výborem", že 14 měsíců po útocích započala první slyšení. Ve filmu 9/11: PRESS FOR TRUTH, pět z nejprominentnějších členů onoho výboru včetně tří tzv. Jersey Girls, vyprávějí poprvé na kameru svůj příběh a poskytují velice silné argumenty pro nutnost obnovit vyšetřování. "Cítili jsme, že naše země byla ohrožena od teroristů, vládní nekompetentnosti.. a možná ještě něčeho horšího." - Lorie Van Auken, vdova po oběti 11. září.

Dokument 911 Press For Truth, 84 minut, [>-] české titulky:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2668063297344179304

0 0
možnosti
J

j.a.

11. 6. 2009 23:03
Re: 911 Press For Truth CZECH

Doporučuji, viděla jsem... výborný film, na dvou místech  dojemný

seriozní film, sestříhané oficiální zprávy a novinové články - je vidět, jak Riceová lže pod přísahou, jak Bush odmítl přísahu a odmítl být vyslechnut zvlášt - chtěl jít jedině s Cheyneym...

je tam víc věcí, co lidi asi neví - třeba jak armáda USA pustila Bin Ladina i Taliban koridorem do Pakistánu /?asi je stále potřebují jako "hrozbu"/... USA spolupracuje s ISI - Pákistánskou tajnou službou, přesto /nebo právě proto?/ že ISI zaslala před 11.9. Attovi 100 000 dolarů...

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

11. 6. 2009 19:09
Když já neumím hornouhersky

0 0
možnosti
HS

Humprey sir

11. 6. 2009 18:27
Jsou zdejší hloupí konspirátoři všichni voliči KSČSSD?

0 0
možnosti
ML

MeDick007

11. 6. 2009 18:34
Re: Jsou zdejší hloupí konspirátoři všichni voliči KSČSSD?

No co znam lidi co neveri oficialnemu zvastu z cech, tak komplet vsetci su pravicaci. Ja taky.

Alebo vy myslite tu pohadku o UBL ke kteremu nema FBI dukazy, ale na valku v afganistanu to bohate stacilo? Alebo pohadku o totznosti teroristov, z nich prokazatelne par pouzilo kradene pasy??? (z toho historka ze teroristi su na zive). Alebo tu o nabozenskom fundamentalistovi, ktory bol vodca utocnej skupiny, ale den predtym si paradne užival z defkami a jel na kokaine? Snad mu to allah odpusti :D

Radsej si uz tuto pohadku o usamovi nepustaj, lebo ta v noci bude strasit paroubek :d

0 0
možnosti
J

JeanPaulGaultier

11. 6. 2009 15:14
Zabezpečení WTC

   Náznak možného užití výbušnin vznáší otázku, jak mohl někdo, kdo

chtěl umístit do věží nálože, projít přes bezpečnostní kontroly. Tato

otázka nás přivádí k pravděpodobně relevantnímu faktu o společnosti --

nyní se jmenuje Stratesec,

0 0
možnosti
J

JeanPaulGaultier

11. 6. 2009 15:14
Re: Zabezpečení WTC

ale tehdy se jmenovala Securacom -- která měla na starosti zabezpečení World Trade Center. Mezi roky 1993 a 2000, během kterých Securacom instaloval nový bezpečnostní systém, byl jedním z jejím ředitelů Marvin Bush, prezidentův bratr

0 0
možnosti
ML

MeDick007

11. 6. 2009 15:09
"ANALyza"

Kto tomu moze verit? Pred par rokmi nevysvetlitelne kulicky v sprave FEMA a roztaveny kov pod budovami - svedkovia.. Par lidi napadlo ze podobne produkty moze vyprodukovat termit... Tak sa pokusali najst dokaz. A nasli.. Nastastie to nebol lahko vyvratitelny(vzhladom na slozeni) ale jednalo sa o vysoko technicku formu. nanocastice. Dokonale usporiadanie.

--- To znamena ze v prachu WTC sa nasla aktivna vybusnina. To co sa dalo pokladat otazky okolo obrovskeho poctu nahod - hypotezy. sa premenili na Dokaz. POsledna slozka mozaiky.

http://911blog.yweb.sk/679/Historicky-prulom-Aktivni-vybusnina-super-termit-vedecky-potvrzena-v-troskach-z-WTC.html

A co se tyce neonacistov, islamistov... Pridajte napr. lekarov, inzinierov, fyzikov, pilotov, praviciarov, laviciarov.... Z kazdej strany spektra... mozno okrem sionistov :D

0 0
možnosti
KT

Ježikača

11. 6. 2009 11:02
u plotny hledím,

aby se mi nepřipálilo. nemám ráda pana Hájka, ale to neznamená, že to co řekne, je automaticky špatně. stejně jako se mi nelíbí argumentace pana Jocha, právě proto, že stejně jako H míchá dohromady evidentní koniny s tím, co potřebuje zdiskreditovat a mezi evidentní pravdy cpe hovadinu, kterou chce postavit na úroveň pravd. je to běžný manipulační postup, oba pánové jej používají. a že se občan prostý dozví z médií pouze to, co vydavatel dovolí, se snad nebudeme přít. stejně jako o to, že manipulace mocných s masami je stará, jako lidstvo samo.

0 0
možnosti
B

brnl

11. 6. 2009 11:29
Re: u plotny hledím,

To je skutečně reakce  o ničem, autor nikde netvrdí že neexistují manipulace medíí s masami.

Autor se zabývá jen tím že je velmi ostudné v pozici poradce presidenta tvrdit bez nějakých seriozních důkazů že Bush a jeho administrativa jsou masoví vrazi vlastních občanů a přebírat tak nějaké teorie podložené nanejvýš blouzněním  nějakého  fanatika. 

To je naprosto totožná situace jako kdyby tenhle poradce presidenta začal popírat holokaust, to by byla ohledně naších vztahů s Izraelem stejná  ostuda po  které by normální člověk 10 let chodil kanálama.

0 0
možnosti
V

váha

11. 6. 2009 10:54
Dík, souhlas,

velmi dobře napsáno, karma. Diskuse pod článkem je fakt humus. V řádách zde se projevujících antiami hlav odvedla KGB spoustu tvrdé práce, která přináší své jedovaté ovoce. Připojuji se k brnl: vážení, nechali jste ze sebe udělat nenávistné psychopaty, aniž sebemíň tušíte, za koho tím vlastně kopete.

0 0
možnosti
EG

Emmanuel Goldstein

11. 6. 2009 10:58
Re: Dík, souhlas,

A vy jste tam byl a viděl ty baráky padat? Nebo jste jen viděl nějaké záběry?

0 0
možnosti
EG

Emmanuel Goldstein

11. 6. 2009 10:54
9/11...

Llidi jsou moc jednoduchý, aby pochopili tuhle konspiraci

0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4501x
Roman Joch, ředitel Občanského institutu, www.obcinst.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky