Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin_CT

Souhlasim ze jde o svobodu slova - a definici tolerance

Tolerance znamená že něco trpím - ne obdivuji nebo miluji. Mezi civilizovanými lidmi pomáhá při vývoji harmonie do momentu než jí začne tolerovaná strana brát za normu a žádá víc (třeba lásku a obdiv). Osobně si myslím že konservativní společnost co dává důraz na ochranu soukromí, osoby, majetku a dodržování smlouvy mezi privátními stranami dodá občanům s homosexuálním sklonem maximální stupeň svobody a respektu.

Mimochodem, proč tady levice najednou opěvuje toleranci coby tu nejvyšší ctnost? A proč jí vyžaduje výhradně od křesťanů a konservativců? :-/

Martin Horsky

0/0
31.8.2011 4:48

Gmurr

politizace sexuality je tu uz hodne

davno, pane Jochu. Sexulaita nebyla nikdy poivatni.

Uz od te doby, co se kontroluje stav manzelky pred svatbou nebo pocet deti a k tomu, zda existuje manzel. Pokud neco nesouhlasilo, nasledoval verejny trest.

Politizace homosexualnu a lesbicek je tu taky davno, nejmene od te doby, co se toto  trestalo popravou, vezenim. Politizace uz je tu davno, od te doby co nemaji stejna prava, jak rozhodla spolecnost.

0/0
15.8.2011 10:24

Gmurr

Re: politizace sexuality je tu uz hodne

Sexualita nebyla nikdy PRIVATNI. Samozrejme.

0/0
15.8.2011 10:26

forEd38

hm

Praha se stava vice homosexualni nez hlavni mesto homosexualu San Francisco... V SF projede pruvod, ukazou svetu ze existujou a je to... je to neco jako maskarni ples... zadny festival trvajici 5 dnu... sexualita je soukroma vec kazdeho jedince... V

0/0
14.8.2011 17:26

Marek Trizuljak

Článek se mi líbí, je klidný, argumentace je korektní

R^ Přesně, sexualita má být chráněna diskrétností a soukromím. Její zneužití k politickému nátlaku je nesprávné a škodí mnoha lidem, kteří potřebují ke svému životu důvěrnost, ne exhibici.

+1/0
13.8.2011 22:15

rudaz

Re: Článek se mi líbí, je klidný, argumentace je korektní

Proč si myslíte, že pan Paroubek těsně před volbami uzákonil registr.partnertví? Jejich hlasy byly dobré. Nicméně ale pan Paroubek si neuvědomil, že se nechal fotit v kostele modlící v lavici a na Primě se skromností jemu vlastní "přiznal", že věří v Boha. Takže by měl znát Bibli:"Nemylte se: Ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní,

ani samcoložníci(hms, tedy GLBT), ani zloději, ani lakomci, opilci,

utrhači, lupiči nebudou mít účast v Božím království" » 1 K 6:9-10

(Zápas o duši č.100 "Křesťan na hromádce", str.19 na www.hcjb.cz). A příkazů důvěrnosti je v knize knih dosti, jen si je vyhledat. Nebo se poradit s redaktory ZODz na této adrese -"-  -"- -"- -"-.

Bude líp.R^V

+1/0
14.8.2011 19:55

rudaz

Omyl autora

"Ambasády třinácti zemí nepochopily problém, o který se teď tady jedná.

Tím problémem není tolerance vůči homosexuálům či její absence – konec

konců, o tom, že to problémem není, svědčí i ten..........leč tím skutečným politickým problémem je, zda nám zůstane zachována

svoboda slova a projevu, včetně svobody projevu mravně odsuzovat

homosexuální jednání..." Autorovi fandím, ale problém neleží v rovině světského práva, kterému jistě dobře rozumí. Autor nemusí být ani trochu věřící, odkazuji jen na časopis Zápas o duši č.68 na www.hcjb.cz. Jsou tam alarmující čísla o zdraví GLBT a to již s právy a povinnostmi občana ČR souvisí, že? Autor je jistě sečtělý a tak u nebude zatěžko prolistovat Biblí, kde nalezne další varování a příkazy, jak zdravě žít. Tudy vede cesta k srdci GLBT. Určitě jsou všichni věřící, když tak moc se odvolávají na soužití, na lásku. Odpovědnost bez lásky činí bezohledným - takže pokud u nich chybí odpovědnost za reprodukci společnosti, jakou asi mají k bližním?

0/0
13.8.2011 19:54

Vpravo.blog.cz

Těžký hřích je v souladu s dobrými mravy?

Pane doktore Jochu, prosím,  vysvětlete mi ten nesoulad: Karneval těžkého hříchu sám o sobě odpovídá dobrým mravům, leda by některý karnevalista spáchal nějakou osobní nepřístojnost, třeba si svlékl spoďáry. Děkuji, Tomáš Beran

+1/0
12.8.2011 2:03

Zdena-Danuše

jiný názor, než ten oficiální

Mne spíše zaráží, kolika lidem leží v žaludku, že má někdo jiný názor, než ten, který nám naše media předkládají jako jedinný správný. Každý máme právo na svůj názor a můž být i extremistický. Ve spokojené společnosti opravdu extremistickým názorům nikdo nebude přikládat váhu, maximálně si poklepe na čelo. Ve frustrované společnosti nejspíše padne na úrodnou půdu a toho se všichni lidskoprávní teroristé obávají. Proto ten povyk. Myslím, že vyrovnaný a nezakomplexovaný člověk, s jakoukoli odchylkou, nemá potřebu se veřejně prezentovat.

0/0
11.8.2011 17:58

janacz

Proč by nepochodovali

když nikoho nepoškodí. Kolikrát pochodují horší skupiny...  a ještě Budou ! :-(

+1/0
10.8.2011 13:33

Jan Borovička

Ubožáku!

Co byste si pomysleli o těch, kdo by ulicemi hrdě a veřejně pochodovali proto, že se sprchují  ráno a ne večer? Či o těch, kteří by takto veřejně deklarovali svou hrdost na to, že se milují raději v přírodě než v posteli? A jaký by byl váš názor na skupinku těch našich spoluobčanů, kteří by v ulicích s hrdostí nám všem ostatním hrdě sdělovali, že si potřebu na WC vykonávají tak, a nikoli onak? BYLO BY MI TO NAPROSTO FUK, NEZAJÍMALO BY MĚ TO, AŤ SI POCHODUJÍ, ZA CO CHTĚJÍ. JE TO JEJICH VĚC. TAKY VÁS NĚKDO PRUDÍ, KDYŽ JDETE VEŘEJNĚ DEKLAROVAT SVOU VÍRU PŘI SETKÁNÍ NA SHROMÁŽDĚNÍ S PAPEŽEM? TO NENÍ TRAPNÉ? NENÍ TO JEN VAŠE OSOBNÍ VĚC? PROČ VÁM NEVADÍ POLITIZACE VÍRY, JAK TO PROVÁDÍ  KATOLICKÁ CÍRKEV? VY UBOŽÁKU... Rv

+3/0
10.8.2011 7:28

PrezdivkaJizExistuje

Saskarna

Tenhle stat to je vyborna saskarna. Tady se odsuzuje podpora ambasad a nase ambasada to same podporuje napr v Budapesti nebo Talinu.

+2/0
9.8.2011 11:33

rudaz

Re: Saskarna

A divíte se? Min.zahraničí řídí dědeček, kterému by jste Vy nikdy nesvěřil klíče od Vašeho nového auta. Nebo ano? Vidíte, a my jemu, životem unavenému, svěříme důležité ministerstvo. Až se dostaví změna, bude je řídit pohledný, vzdělaný a rázný chlapík, který našemu suverénnímu státu nebude navrhovat změnit znak na krtečka a  sojku, práskačku. Podle sebe soudím tebe. Chlapík ten Schwazberg, dokázal si v rekordním čase po r.1990 vyřídit restituce, zatímco dodnes se stát handrkuje s potomky Salmů.

Jak všude uvádím, po změně neschopní chlapci skončí na smetišti dějin a nová generace povede stát líp, protože myslí a koná jinak, líp. Chce to ale aby většina občanů změnu provedla sama u sebe, jinak se změny ve vedení státu nedočkáme.R^

0/0
13.8.2011 20:02

Politické dobytče

Demagogie non plus ultra

Fascinuje mě, jak se samozvaní ochránci morálky tváří, že tady homosexuály nikdy nikdo nediskriminoval. Stačí osvěžit si paměť a připomenout si, že až do devadesátých let WHO považovala hs za nemoc.

Pokud by pan Joch cítil to, co cítí (nebo v počátcích vztahu cítil) k manželce, k nějakému muži, asi by mluvil jinak. Nebo by šel k lékaři a stěžoval si, že je pravděpodobně nemocen?

Krom toho se průvodu zúčastní velká řada heterosexuálů. Tedy lidí, kterým záleží na tom, aby naše společnost byla tolerantní vůči sex. menšinám. O tom, kde radši souloží, jestli v ložnici nebo na seně, se tam myslím jednat nebude.

+1/0
9.8.2011 10:31

sarumánek

Re: Demagogie non plus ultra

Je legrační, kolik lidí se zaštiťuje slovy jako "demagogie", aniž by znala jeho pravý význam. Tenhle pán toho ovšem nepochopil víc. Dokonce ani to, o čem je ten článek. Rozhodně není o tom, že "tady homosexuály nikdy nikdo nediskriminoval". Ani o tom, jestli je nebo není homosexualita nemoc. Blbost kvete.

0/0
9.8.2011 11:51

Politické dobytče

Mýlíte se, nechápete, nebo chápat nechcete

Reagovalo jsem na slova "Dát politickou záštitu homosexuální demonstraci by mělo význam, kdyby homosexuální občané byli u nás v ČR na základě své sexuální orientace perzekuováni a vystaveni represím." To je demagogie, neboť autor se tváří, jako by pražští primátoři zaštiťovali výhradně akce, jejichž účastníci jsou u nás vystaveni represím.

Možná jedním z důvodů, proč lidé v sobotu na fesťák půjdou, je fakt, že jsou rádi, že hs již není na seznamu nemocí a že nejsou ostatními mravně neposkvrněnými spoluobčany (až na zastydlé výjimky) považováni za úchyly. Že mohou zcela svobodně vyjít do ulic a trochu se pobavit.

+1/0
9.8.2011 12:33

Vrah

Re: Mýlíte se, nechápete, nebo chápat nechcete

Myslíte, že je dobře, když byla homosexualita vyškrtnuta ze seznamu diagnóz? Jistě – není to nemoc v tom smyslu, jak nemoc chápeme, tedy jako něco, co lze léčit; tam nepatří, ale patří mezi stejné úchylky (řečeno neutrálně, ne v negativním, hodnotícím významu) jako třeba slepota nebo jednonohost; tedy něco, s čím je vhodné se vnitřně vyrovnat, stejně jako něco, kvůli čemu je špatné někoho perzekvovat, ale také to není nic, na co by měl být člověk hrdý, čím by se měl chlubit (což „pride parade“ je) – zkrátka jde o jeden z mnoha defektů.

Výborně to shrnul MUDr. Zdeněk Susa v knize Tělo a duše ve zdraví a nemoci:

»»…Domnívám se však, že homosexuální chování není jedním z plnohodnotných způsobů lidského sexuálního chování, že je tedy nelze považovat za normální, pouze menšinový jev. Z lékařského hlediska je mi homosexualita ne sice chorobou, ale trvalou úchylkou, abnormalitou. Homosexuál je tedy podle mého názoru člověk s postižením, měl by být jako takový chápán a sám sebe tak přijímat.

0/0
9.8.2011 14:09

Vrah

Re: Mýlíte se, nechápete, nebo chápat nechcete

POKRAČOVÁNÍ CITACE:

Tady ovšem narážím. Homosexualita byla vyřazena ze seznamu diagnóz; nelze tedy o postižení mluvit. Přesto o ní jako o postižení mluvím a dokládám to úvahou o „normálnosti". (…) Srovnejme homosexualitu s jiným postižením, například s barvoslepostí. Barvoslepost je odchylka ve vnímání barev; jako homosexualita bývá vrozená. (…) Rozdíl mezi oběma postiženími je pouze jeden. Zájmové organizace barvoslepých ještě nenastoupily do boje. Až k tomu dojde (…) Samotné slovo „barvoslepost" bude označeno za nekorektní, protože může být chápáno jako ponižující, a znovu se zavede starý „daltonizmus". Také použití slova „červený" bude ve slušné společnosti problematické, protože může diskriminovat toho, kdo červenou nerozeznává. Kdo o těchto zásadách zapochybuje, bude označen za „daltonofoba". Daltonici se nazvou desetiprocentní menšinou.

+1/0
9.8.2011 14:10

Vrah

Re: Mýlíte se, nechápete, nebo chápat nechcete

DOKONČENÍ CITACE:

Budou pořádat vlastní sportovní závody a filmové festivaly, kde se budou promítat pouze daltonistické filmy, v nichž červená a zelená barva budou splývat. Někteří daltonici se začnou považovat za lepší než většinová populace, protože k přežití ve světě, kde chybí červená, je nutná větší inteligence. Přiblíží se tak těm homosexuálům, kteří se považují za lepší než heterosexuálové, protože k jejich pohlavnímu uspokojení je potřebná větší vynalézavost.

Konečně bude diagnóza daltonizmu vyřazena z mezinárodního seznamu nemocí. Nic to však nezmění na tom, že barvoslepí se budou dál učit, že červená je na semaforu nahoře.««

0/0
9.8.2011 14:10

nikdo111

Prezident politizuje gaye a paradoxně jim dělá reklamu

Sex nepolitizují homosexuálové a lesby ale prezident Klaus, kdyby to nechal být tak by si udělali průvod a rozešli se v pokoji domů a nikdo by to neřešil. Zbytečně se kolem toho dělá divadlo a ještě se homosexuálům dělá reklamu větší než si zaslouží v médiích, ale to je jeho styl, že se zabývá věcmi nepodstatnými a podstatné věci jej nechávají chladnými.

+2/0
9.8.2011 10:14

Harry_sportsman

Pomýlený pan Joch

Nevím co vás pane Jochu opravňuje k tomu mluvit za "americký lid", posuzovat, co má a nemá říkat americká ambasáda, atd. Já jsem naopak rád, že se americká zahraniční politika za Obamy (kterého vy nemůžete ani cítit - viz váš včerejší pamflet v MfD) podstatně změnila k lepšímu.

+2/0
9.8.2011 9:53

rudaz

Re: Pomýlený pan Joch

Zahr.politika se možná změnila k lepšímu, ale samotné USA? Ty USA, které se doposud neomluvily/nevysvětlily/neodškodnily bombardování Škodových závodů v Plzni pár měsíců před již známým koncem války, II.světové. Takže buďte rád dál a mějte oči otevřené, jedno ucho zavřené.

Bude líp.R^

0/0
14.8.2011 15:16

Gmurr

Re: Pomýlený pan Joch

A co ze se vyrabelo v t?echto zavodech?

0/0
15.8.2011 10:29

lillekatten

A co byste si, pane Jochu,

myslel o tom, že Vás někdo napadá, uráží, případně chce zlikvidovat za to, že se sprchujete ráno, když přece 96% občanů se sprchuje večer? ... Mimochodem, křičel/i byste takhle nahlas, kdyby se po Praze měli promenovat náckové - nebo byste jejich demonstraci hájil/i poukazem na svobodu slova?

+2/0
9.8.2011 9:25

Bubrak

Re: A co byste si, pane Jochu,

O cem to pisete? Vy jste ten clanek evidetne nevidel ani z rychliku. Rv

0/0
9.8.2011 10:13

sarumánek

Re: A co byste si, pane Jochu,

Zábavné, jak se lidé ani nenamáhají pochopit obsah článku a přesto na něj reagují. :-)

0/0
9.8.2011 11:55

Ryuu

Souhlas, ale...

Se spoustou veci ve Vasem textu by se dalo souhlasit. Nicmene kdyz se tak zastavate svobody slova, proc ji chcete panum velvyslancum upirat? Kdokoliv by mel mit pravo vyjadrit svuj nazor na cokoliv. Byt se mi jejich nazor nemusi libit a treba s nim i nesouhlasim, respektuji jejich pravo ho vyjadrovat.

+1/0
9.8.2011 7:14

Re.pe.te

Poprosil bych autora,

aby mi vysvětlil, co je homosexuální životní styl. To by mne zajímalo, zatím jsem o ničem takovém nikdy neslyšel a nerad bych umřel úplně blbej!!

Nechápu, proč ten hunbuk a cirkus. Sjede se pár (možná desítek) tisíc homosexuálů a primátor tomu dal záštitu. Stejnou záštitu, jako se dává závodům ve veslování, atletice, nebo třeba oslavě výročí založení města.

Akce homosexuálů mi přijde stejně obtěžující, jako protestní cyklojízda nebo předvolební kampaň politické strany. Tam se přeci také jedná o vyjadřování soukromého názoru. Nebo ne?

+1/0
9.8.2011 6:55

Krokodyl1

Pro Lanta 2OO4

Jen pro zajímavost - četl jste na idnesu dnešní rozhovor s Jiřinou Prekopovou? Jaký je Váš názor na její vidění světa?

0/0
9.8.2011 1:56

MikiInSpain

politizace

Me se ten problem jevi odsud jako naprosto malicherny. Gayove se o nejakou politizaci nezajimaji a ti aktiviste? Naprosta vetsina ucastniku se tam proste pujde bavit/seznamovatzouzivat. Tyhe party jsou ve spouste velkych mest, tak si nekdo v Praze (homoraji, jak jste uvedl) rekl proc to neudelat i tady. Primator rekl, to se mi libi, nakonec se to treba casem chytne a gayove jsou pomerne bohatou skupinou obyvatel/turistu.

Zbytek politiku jenom hyri vodu. Vic za tim nehledejte :-P

+1/0
9.8.2011 1:11

jaroslav-s

Re: politizace

členové mexických drogových kartelů jsou také dosti movitou a početnou skupinou obyvatl/turistů. Budou se ti hladce oholení chlapíci panu primátorovi také? P.S. Přijedou se jen pobavit a seznámit.

0/0
9.8.2011 3:34

Tomas_X7

Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

a odchýlení od nich bylo vnímáno jako nepatřičnost či nemravnost. Ano, nekompromisnost často vedla k individuálním tragédiím. V posledních několika málo letech až desítkách let se najednou banda dobře organizovaných hazardérů snaží naráz obrátit všechno naruby ve jménu bezbřehého pragmatismu, pýchy, sociálního inženýrství, trucu, zastydlé puberty a masochistického šílenství. Možná dokonce pomůžou nalézt rovnováhu pár nešťastným individuím, které celou historii trpěli. Ale za cenu zničení celé euroamerické civilizace. Děsivá cena. Pozitivní diskriminace homosexuálů a pochody hrdosti jsou relativně nejméně škodlivé ze všech těch naruby obrácených hodnot. Ale dokreslují naši zkázu.

+4/0
9.8.2011 0:38

Lanta 2OO4

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

Čtyři procenta homosexuálně orientovaných lidí v populaci zničí celou civilizaci? To tedy čumím jakou máme my homosexuálové  moc a sílu. Přímo nadpřirozenou;-D

Vy už taky nevíte na koho byste to vaše selhání svedli,že?;-)

+2/0
9.8.2011 0:56

Tomas_X7

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

Umíte číst? Tak čtěte.

0/0
9.8.2011 1:07

Lanta 2OO4

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

Koho si mám představit za těmi,cituji" dobře organizovanými hazardéry"?

+1/0
9.8.2011 1:11

Krokodyl1

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

Naprosto jste nepochopil, co měl Tomas_X7 svým příspěvkem na mysli. Myslím, že to vyjádřil velmi přesně a výstižně.

+1/0
9.8.2011 1:10

Lanta 2OO4

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

Ale pochopil a velmi dobře...když už tedy nejsme těmi hlavními viníky tak určitě minimálně spoluviníky. Hlavně to nepřičíst nějakému heterosexuálovi co nemaká, chlastá a kašle na rodinuRv

+1/0
9.8.2011 1:12

Krokodyl1

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

Víte ... ono se to totiž všechno tak nějak sčítá ..... :-P

0/0
9.8.2011 1:18

Lanta 2OO4

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

Ale jak komu...někdo je ve vašich očích zobliga a to jen proto,že má tu správnou orientaci Rv

0/0
9.8.2011 1:24

Krokodyl1

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

Ve smyslu příspěvku Tomase se to bohužel sčítá nám všem. A ano, částečně z obliga jsou lidé s přirozenou orientací. Je to můj názor a nestydím se za něj.

0/0
9.8.2011 1:53

jaroslav-s

Re: Tisíce let lidstvo vyznávalo tradiční hodnoty

to máte jako se vším. Když jsou ty 4% dostatečně politicky "agresivní" a tím pádem zajímaví.... Samozřejmě že ta "malá" skupina sama nezničí civilizaci. Ta se zničí sama. Ona je pouze jedním z lakmusových papírků, které ukazují na stav civilizace. Jejího vzestupu nebo úpadku. Proto se zde tolik řeší primátor jeho záštita nad touto akcí. Protože on není primátorem jen těch 4%m ale i těch 96% obyvatel Prahy. Hlavního města. Měl by tedy podle této logiky vzít příště záštitu nad demostrací nácků, pak anarchistů a nakonec atd. A hlavně bych byl rád aby vzal záštitu na pochodem pro život. Reprezentuje totiž názor cca 10% obyvatelstva. Tak proč ne, že? Nebo je to jinak než píšete?

+2/0
9.8.2011 3:43

Krokodyl1

Škoda

že jde dát jen jedna karma ...... R^

0/0
9.8.2011 0:09

Lanta 2OO4

Re: Škoda

Chápu,polibek Jochovi přes monitor nedáš;-D

+2/0
9.8.2011 0:13

Krokodyl1

Re: Škoda

Chlapy opravdu neolizuju, od toho jsou zde jiní, že ....... ;-D ........ Pouze jsem si dovolil vyjádřit souhlas s blogem. Pokud to někoho provokuje k rádobyvtipným poznámkám, tak má pravděpodobně nějaký problém on a ne já.

+2/0
9.8.2011 0:33

Blisssun

Politizace

1) Prague Pride politizují hlavně Hájek, Joch a Klaus. Samotný festival se neprofiluje jako politický, ale kulturní. Myslím, že to bude hlavně spousta závavy a málo politiky (poté, co to bylo zpolitozováno se asi politice úplně nevyhneme). Jinak si myslím, že většina lidí si říká, ať si dělají, co chtějí.

2) Ať si každý dělá co chce. Když udělají festival blondýny, leváci, nebo kdokoli jiný, hrad do toho kecat nebude, tak proč kecá do tohohle?

3) Můžete uvést jediný důvod, proč je styl života homosexuálů nemravný ve srovnání s heterosexuály? Pokud si to jen myslíte, tak to neberu za důvod.

+2/0
8.8.2011 23:28

Politicky korektní lež

Re: Politizace

1)Co je to za kulturu? ano dělejte si co chcete, ale jiní mají právo říct, že se jim to nelíbí.

2)když udělají festival heterosexuálové, bude nejspíš brán jako homofobní

3)Nehodlám si dělat iluze o morálce kohokoliv. nicméně s hlediska společnosti jsou heterosexuální páry důležitější.

+1/0
8.8.2011 23:44

Mirco1

Re: Politizace

K bodu 2: Myslím, že naprostá většina JAKÝCHKOLI festivalů je heterosexuálních, čistě jen ze statistického hlediska - neřekl bych, že by to pro někoho představovalo nějaký problém :D

+1/0
8.8.2011 23:59

Politicky korektní lež

Re: Politizace

já bych zase řekla, že u většiny festivalů není sexuální orientace jejich motivem. ba co víc, vůbec se neřeší.

+2/0
9.8.2011 0:11

Mirco1

Re: Politizace

Což je přesně to, co jsem myslel :)

+1/0
9.8.2011 0:48

Stary Fafa

Re: Politizace

Mirco, pokud se na festivalu neresi sexualita, tak zcela rozhodne neni heterosexualni. Je proste asexualni. Vite, mne osobne je uplne jedno, kdo co jak s kym dela v loznici. Pokud je ale homosexualita uplne normalni, tak proc se o ni mluvi treba v souvislosti s mimoradymi umeleckymi a obecne lidskymi vykony. Dobre, Petr Cajkovskij mimoradne obohatil lidstvo a soucasne byl homosexual. Jaka je tam souvislost? Kdyby byl heterosexual se zajmem o prsate blondyny nebo drobne Asiatky, tak by to nejak souviselo s jeho talentem?

0/0
13.8.2011 3:06

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz