Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZW

cassul

8. 8. 2011 14:48
Ano, pod tohle bych se klidně podepsal...

Pane Jochu, máte pravdu. A rozhodně nikoliv poprvé...

0 0
možnosti
MV

marka40

8. 8. 2011 14:47
Mám známého homosexuála,

který je toho názoru, že tato "estráda" přinese všem těm, kteří nemají potřebu se takto zviditelňovat, víc škody jak užitku.

0 0
možnosti
G

Gašpo

8. 8. 2011 14:57
Re: Mám známého homosexuála,

Presne toto si myslím aj ja.R^

Prvé čo ma napadlo, bolo že určitá skupina militantných homosexuálov, ktorí to celé organizujú sú nielen patologický exhibicionisti, ale aj masochisti. Vnútiť verejnosti dekadentnú estrádu a ešte to zaštítiť politikom s mizivou popularitou u verejnosti, to je buď ukážka totálnej hlúposti, alebo zámer demonštrácie nadradenosti, alebo čo?.

"Ovládáme politku, státní podniky, banky, šoubyznys, ovládneme i Vás !" Tak nejak mi vyznieva celý podtext tejto "parády".

0 0
možnosti
LA

Lex Aeterna

8. 8. 2011 14:37
Kdysi jsem viděl rozhovor

s Vámi v televizi. Spousta lidí ve Vás tehdy viděla člověka, který dovede zatočit s pseudohumanisty a pravoláskaři. Já to tak neviděl, jelikož deset prašivých psů porazí lva. Nepřestávejte bojovat.

0 0
možnosti
JR

Jan Ruzicka

8. 8. 2011 14:36
Svoboda slova

začíná být tak trochu tuzexové zboží, že? I když Vám asi může být karma ukradená, rád Vám ji dávám.

0 0
možnosti
G

Gašpo

8. 8. 2011 14:36
Tentoraz mi nezostáva nič iné než zatlieskať

a dať karmu.R^

Veľmi oceňujem, že ste text zbytočne neopieral o kresťanstvo, ako to urobil pán Hájek. Pretože toto je názor, ktorý zdieľa každý so zdravým rozumom, bez ohľadu na vieru.

K tomu záveru:

Som pesimista. Americká spoločnosť vďaka "korektnosti" dospela už do tak pokriveného štádia, že význam slova "tolerancia" nahradila významom "lezenie do zadku". Priznám sa, že keď vidím niektoré videá, ako sa musia v štýle "hon na čarodejnice" verejne ospravedlňovať učitelia, že vyslovili niečo, čo sa dá vyložiť ako narážka na niekoho vieru, alebo rasu, či dokonca pohlavie... Dvíha sa mi kufor, to hovorím naprosto úprimne. Ako keď u nás v 50-tych rokoch sa museli intelektuáli verejne a kajúcne klaňať pred ľudovými súdmi. Brrr.:-P

0 0
možnosti
J

JamesJosephWray22

8. 8. 2011 14:32
Vážený pane Jochu,

děkuji za článek. Skvělé a pravdivé čtení, ostatně jako téměř vždy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4501x
Roman Joch, ředitel Občanského institutu, www.obcinst.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky