Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Komunitista

James Bond...

…nebyl konzervativec, ale naopak naprosto

nepřizpůsobivý individualista, jehož úspěšnosti zneužila monarchie ke svému

prospěchu a dala mu zato klamný pocit povýšení mezi své… fakticky slouhy, ovšem

jen a jenom zločince, jakým byl třeba jeho předchůdce, pirát Francis Drake.

+1/0
12.10.2012 11:38

hovn

Když už lidi skočili na klausův sarajevský atentát,

proč by mu neměli skočit na tento - blbost jako blbost.

0/0
9.10.2012 11:02

radek.stembera@volny.cz

smazaný příspěvek

nechápu proč byl můj příspěvek smazán. Nejsem si vědom žádného sprostého slova, ani ničeho závadného.

0/0
9.10.2012 0:20

venenum

A co byste dělal Vy ?

Možná bychom se všichni docela dobře pobavili ..... tedy pokud by zůstalo o vzduchové nebo stříkací pistolky.

0/0
8.10.2012 16:30

BaronOfHell

Co ťou ufňukaností myslíte? Bylo by dle vás lepší

vzít zbraně do ruky, aby se nemuselo plakat? :o)

0/0
8.10.2012 12:30

toliko modrý pohůnek

Jediná ufn'ukaná baba je zde Joch.

A s tím jeho ufn'ukaním, jenom cíleně ubíjí našeho presidenta V.Klause.Rv

+2/0
7.10.2012 8:33

SYETEY_KOTZOUR_mocně_duní

Re: Jediná ufn'ukaná baba je zde Joch.

Já s ním vcelku souhlasím. Je to věc názoru.:-)

+2/0
7.10.2012 9:22

Lumpíi i po banánu 9

Jochu, Jochu, zamysli se trochu!

takovou stupiditu jsem uz dlouho necetla..Rv

+2/0
7.10.2012 4:58

Peter-S

co je kremlofilní?

Je to vazba na Kreml? A filní vím co je...

0/0
7.10.2012 1:11

Pavel Černík

Re: co je kremlofilní?

to jako že má rád kremrole - takové ty zákusky... ;-D

+2/0
7.10.2012 8:34

pan raoul

nejen Bond

Nejen James Bond, ale i Barbar Conan musel být ryzí konservativec. Když se ho ptali, co je nejlepší v životě, odpověděl jim: "Rozdrtit nepřátele, vidět je utíkat před sebou a slyšet nářek jejich žen". :-)R^

 

http://www.youtube.com/watch?v=Oo9buo9Mtos

+2/0
6.10.2012 17:07

Wallha

tak o levici

hovoří poradce předsedy nejlevicovější pravicové strany

0/0
6.10.2012 11:45

OskarPokorny

Joch

R. Jocha nemám rád, protože mám snad 100% názorů jiných než on. Jeho články čtu už dlouho a (z mého pohledu) nemůžu souhlasit opravdu s ničím (např jeho vyzývání k pravicové diktatuře, obhajoba tabákového průmyslu, atd..). Ale zaráží mě agresivita se kterou proti němu vystupují Klausovi přívrženci (kteří na rozkaz svého guru ho do té pozice poradce primárně dostaly). Tato agresivita je tak extrémní (viz zdejší blogy a diskusní příspěvky známých klausofilů), že už tyto lidi diskvalifikuje z toho nazývat se myšlenkovým proudem, ale plně naplňují význam slova sekta. Jen u sekty je totiž možné, aby byl člověk se kterým máte 95% shodných názorů takto proklínán (na rozkaz vůdce sekty). Krásně z toho vyplývá, že Klausův thinktank není vůbec o názorech, ale je pouze a jen o osobě V.K. Politické postoje jsou pouze záminka (navíc Klaus v době kdy byl aktivní politik konzervativec (jak se nyní označuje) nikdy nebyl (jím se stal až nyní kdy prostě našel niku v naší politické scéně).

+4/0
6.10.2012 9:38

OskarPokorny

Re: Joch

Navíc i agresivita Klausovo lidí vůči těm (já jsem to několikrát připomněl) co ji připomenou že oni Jocha primárně podporovali na jeho post poradce napovídá že jsou si toho moc dobře vědomi. Prostě podobný styl chování je možné najít u kultů osobnosti. Třeba ten nejlépe zdokumentovaný (Stalinův kult) nese velké množství podobných znaků. Např. pokud byl Stalin (ještě když neměl moc 100% v rukou) kritizován nějakým jiným pohlavárem, tak byl tento pohlavár okamžitě označen za nositele "pravicové úchylky"( i když třeba ten pohlavár byl větší marxista než Stalin) a celá stranická mašinérie začala produkovat tisíce článků k jeho očernění - podoba s touto diskuzí kde diskutéři odhalují Jocha jako "pravdaláskaře" nebo odhalují že není skutečný konzervativec a produkce proKlauskcých blogerů je podobnost není náhodná.

+6/0
6.10.2012 9:50

hlavadva

Hlava XXII. 1 /3

Tento človek u vás robí poradcu premiéra? To vážne? A prosím vás, bratia Česi, v čom a o čom mu radí?

Myslím si, že tento náš, Slovenský brat, bol k Vám vyslaný, ako pomsta zato, že nás bijete v hokeji, futbale, etc.

Pana Jocha, som videl a hlavne počul párkrát, minimálne 1x v pravicovej (čítaj jedine spravodlivej, čestnej, múdrej) TV relácii „POD LAMPOU“ Štefana HRÍBA. Posledne, iba krátko vo Vašom HYDE PARKU. A pretože u nás máme podobne indivídua, ako je Roman, tak som v polemike o našom HARABINOVI napísal toto:

„Včera som počúval Romana Jocha, čechoslováka, asi najväčšieho fanatika, akého som kedy počul rozprávať. Na otázku v ČTV „že ľudia hodnotia pravicu“, že zlyhala na celej čiare, tento demagóg odpovedá (spolu s Reaganom, tým americkým holywoodským hrdinom), že zlyhal komunizmus, že teraz sa síce kradne, ale aká je alternatíva? Ľavica? Opäť zvýši dane ... etc.“

0/0
6.10.2012 1:19

Tom.Žeryk.Masakryk

ve vysoké trávě...

Milý pane Jochu, kdo bude o Vás vědět za měsíc, za rok, za pět let?;-) Tak okopávejte kotníky dál...

P.S.:Označením mne za klausofila předchozí výrok neztrácí platnost. Hezký večer všem!

+6/0
5.10.2012 20:05

OskarPokorny

Re: ve vysoké trávě...

Je směšné když si tu hrajete na jediného spravedlivého co chrání prezidenta před "okopávači kotníků" a sám svým nickem zesměšňujete našeho nejlepšího prezidenta.

+3/0
6.10.2012 9:53

obr Kolodej

Palec nahoru

Ano, pan Havel byl charakterni clovek a kdysi konzervativni a statecny Klaus je dnes populisticka, paranoidnimi, narudlymi poradci obklopena baba.

Pane Joch, dobre jste to napsal. R^

+4/0
5.10.2012 16:21

ver5

Re: Palec nahoru

O panu Havlovi se tolikrát říkalo, jaký to byl charakterní člověk, že tomu hodně lidí věří dodnes. A Joch? Každé zviditelnění se je dobré, že?

0/0
7.10.2012 9:07

Streit

Aby o to autor nepřišel

...a já se se svým názorem neskrýval:

http://streit.blog.idnes.cz/c/291427/Kremlofobni-eurofilni-a-havloservilni-Joch-konserva-na-baterky.html

+1/0
5.10.2012 11:20

tichy potůček

Re: Aby o to autor nepřišel

;-D sám nezaujmeš, tak se aspoň zviditelňuješ pod jinými úspěšnými blogy ;-D

+4/0
5.10.2012 15:32

coj@nato.01

Re: Aby o to autor nepřišel

8-o...Vám se neekluje takto se ztrapňovat, pane Streite ?  Asi ne, jinak byste to nedělal, co ?

+3/0
5.10.2012 15:45

Pravá Míra

Vážený pane Jochu,

chcete-li být konservativním i v jazyce, apk nemůžete nechávat znělé "z" ani v ostatních případech slov cizích, nevypadá to dobře. "Chyby" z vašeho článku: v recenzi, sebe-stylizování,bagatelizoval, - jsou to příklady nevědomé akceptace zbolševisované češtiny, kterou bohužel a nesmyslně "posvětil" Ústav pro jazyk český svými pravidly českého pravopisu, v nichž ustoupil všeobecné nechuti ke vzdělání (asi proto, že děti papalášů měly potíže u maturit; po revolci asi proto, že nové vydání pravidel je vždycky dobrý kšeft)....:-)

0/0
5.10.2012 10:39

729

Re: Vážený pane Jochu,

Nevím jak jste přišel na to, že pouze děti papalášů měly problémy s pravopisem. My jsme generace, která psala slova president, gymnasium nebo konservativní po staru a nečinilo to problémy dětem proletářů ani papalášů. Ale například slovo hypothesa- to bychom nenapsali. . Pan Joch podle mě chtěl jaksi zdůraznit slova" konservativní" a "president" tím jak je napsal a vzbudit tak reminiscenci na doby dávno minulé-kdy jsme měli skutečnou hlavu státu. Ostatní slova nepsal nově- nebylo proč je zdůrazňovat. Je to sice b.b, ale píše zajímavě. A možné je to, že byl pod parou, jak naznačily média. Havel byl muž- taky pravda;-D.

+1/0
5.10.2012 15:37

eda kuk

Atentát to byl!

.. od první vteřiny kdy vytáhl pistoli až do okamžiku kdy ochranka zjistí že se nejedná atentát, po celou tuto dobu to atentát je! Takže ochranka měla konat přesně podle toho včetně zneškodnění případně zabití útočníka. A útočník musí něst důsledky. Jinak je to hezký návod  na hru "pojďme si zastřílet na prezidenta". A pan Joch snad už zmizí ze scény někde v propadlišti. Není normální. Zdravím Eda

+5/0
5.10.2012 8:50

OskarPokorny

Re: Atentát to byl!

Není pravda - Atentát to nebyl. TO co říkáte Vy je pouze to co měla dělat ochranka - a máte pravdu že se měla chovat jako kdyby to atentát BYL, ale to nedělá z celého aktu atentát. Střelec volbou zbraně jasně dal na jevo že mu o atentát nejde. Pokud by mu šlo tak si třeba vezme aspoň nůž -

+3/0
5.10.2012 9:15

eda kuk

Re: Atentát to byl!

Ale já říkám že to byl atentát těch několik vteřin. Zajímalo by mne jaká by byla nyní celospolečenská debata, kdyby byl útočník mrtev. Jestli by se celospolečenské mínění přiklonilo k verzi "zabili nespokojeného chudáka s dětskou pistolí, ochranka jsou testosteronoví vrazi" nebo "ochranka výborně zareagovala a zneškodnila útočníka, dostane medajli". Možná pro ochranku lepší to co se skutečně stalo, nechtěl bych být v této zemi v jejich kůži a nechat se vyšetřovat jestli mohli vidět že pistolka je plastová a jak moc jsou vinni. V USA by dostali vyznamenání u nás možná basu. Ale mluvíme každý trochu o něčem jiném. Eda

+3/0
5.10.2012 10:05

Albert Joey Dreistein

Re: Atentát to byl!

Nejdříve definice slova atentát: Atentát (z lat. attentare – pokoušet se) je útok na život významné osoby provedený z politických důvodů. Všimněte si, jde o útok na ŽIVOT významné osoby. To by mě zajímalo, jak je možné pistolkou na antiperle usilovat o život významné osoby. Jsou jen dva způsoby, jak by se to mohlo stát - že by se ta významná osoba lekla tak, že by skonala, případně by mohla umřít smíchy. Jediný, kdo celou dobu riskoval život, byl "atentátník", ovšem jak jsme ze záběrů viděli, tak ani to díky diletantské ochrance prostě možné nebylo. R^

+3/0
5.10.2012 9:51

eda kuk

Re: Atentát to byl!

Máte pravdu. Takže nyní by se měla vydat směrnice, že když přijde lupič do banky a požádá o finace, obsluha přepážky ho požádá o předložení zbraně. Když to bude maketa, oba se zasmějí že se tedy nejedná o přepadení banky. Zavolaná  policie spokojeně zase odjede, že je vše v pořádku a iDnes udělá on-line rozhovor s lupičem, jak mu bylo a jestli se bál. Není něco špatně? To je jasné zpětně že to atentát nebyl! Ale byl to atentát  v okamžiku útoku a ten cvok by to měl pocítit. Tak měl hodit rajče, nebo shnilou okurku, to je pak jiná, ale neměl střílet maketou pistole, to atentát je!!!

+5/0
5.10.2012 10:21

Albert Joey Dreistein

Re: Atentát to byl!

Ale pletete hrušky s jablky. On přece nešel loupit, ale provést výtržnost a to je trochu rozdíl, ne? Navíc jak píšu, celou dobu nesl plné riziko, že se mu něco stane a že ho třeba ochranka zastřelí. Sám to i přiznává. Přepadení banky s atrapou zbraně je naprosto něco odlišného, tam přece jde o tu loupež (lup) s pohrůžkou použití zbraně. Ale i při použití atrapy zbraně pachateli loupeže hrozí nebezpečí, že ho ochranka banky zastřelí. Pan Vodrouš ale nikoho oloupit nešel, jen si vystřelil s pistolky na antiperle. A rajčata a okurky - co kdyby to byly naaranžované granáty?

+3/0
5.10.2012 11:58

pete123

Dík za váš příspěvek

Potrefená husa se vždy ozve. Kdo chce, chápe. Kde nechce, žvaní.

V každém případě karma. ;-D

+3/0
5.10.2012 8:46

Enkidu358

A pane Joch

Být konzervativec neznamená chovat se jako blbec, Vy se dále koukejte na bondovky a na politiku se vykašlete, takhle pomůžete nejvíce lidem a hodně uděláte pro společnost

+2/0
5.10.2012 7:01

pete123

Re: A pane Joch

Nemít názor a na všechno tupě kývat. Toť váš vzor občana ČR. Takoví lidé nejvíc pomůžou této společnosti.

[>-]EURv

+1/0
5.10.2012 8:48

Enkidu358

Re: A pane Joch

mluvit může, ale né plácat blbosti.. vždyť je úplně pomatený.. Nevim co je demokratického na tom debilně kecat do novin a sprostě lhát. Jestli pán bere život podle Bondovek, tak je mi ho líto

0/0
5.10.2012 10:20

Enkidu358

Pane Joch

Vy jste obyčejný sprosťák bez úcty, zamyslete se nad sebou. Vy jste beze jmený muž co se zviditelňuje sprostou na hlavě státu, opovrhuji takovýma lidma. Někdy je lepší mlčet, než komentovat. Ale asi nic chyrého nebudete.

+4/0
5.10.2012 6:56

Vrah

Re: Pane Joch

Nesouhlasím s formou, kterou R. Joch zvolil, ale „beze jmený“? A co jste vy? Nick? Nicka? Nula? Kdo vás zná? Jocha čtu už pár let, takže tím „beze jmeným“ jste si jen ubožácky flusnul; flusnul byste si tak i pod svým vlastním jménem? To by se vám nejspíš mohli jiní vysmát, že bezejmenný jste leda vy sám.

+5/0
5.10.2012 12:48

Hagen

ach jo

co je zase tohle za nulu. Takového zoufalce si moh vybrat za poradce jen další zoufalec Nečas. Jochu na Vás kdyby někdo vytáhnul jen rohlík z kapsy tak si stříknete do textilu tak nedělejte hrdinu. A toho svýho vypitého a zhulého Havla si pověste nad postel.

+3/0
5.10.2012 0:05

Kaniokova

ufňukaná kremlofilní bába

To je obyčejné hulvátství

+2/0
4.10.2012 23:42

Albert Joey Dreistein

Re: ufňukaná kremlofilní bába

mě se to naopak líbilo a krásně to sedlo ;-D

+5/0
5.10.2012 9:53

Ctav

Re: ufňukaná kremlofilní bába

Naopak krasny primer! R^

+4/0
5.10.2012 9:56

forticek

konečně

Konečně bude drzého vyžraného neokonzervativce sponzorovat zase místo daňového poplatníka jeho oblíbená americká zbrojařská firma L.M. [>-]R^

+1/0
4.10.2012 20:22

OskarPokorny

Re: konečně

Nebude - už má připravené nové korýtko na pražském magistrátě.

+1/0
4.10.2012 21:40

modrá sardinka

Joch fňukal, až vyfňukal padáka

howgh

+1/0
4.10.2012 19:09

puoyt

Vite

Co se deje kdyby nekdo namiril na americkeho presidenta pistoli -byt hracka ? Pochybuju,ze po takovem "zertu" by nekdo mohl prezit! a urcite nikdo neomlouva za pripadnou strelbu na hlavu toho hlupaka.

0/0
4.10.2012 17:26

Mika.Rybanenn

Pan prezident má vždy pravdu

Nazývat to jinak, než atentátem je prázdné a falešné. Pan president se na to musí opravdu, ale opravdu velice mračit.

+1/0
4.10.2012 16:05

Metuzalém

Kupodivu jsou ještě u nás chlapi

Vážený pane Jochu, vždy mne příjemně překvapí, když si někdo stojí za svým názorem i za cenu ztráty "koryta". Děkuji Vám.

Zdeněk Pavelka, Žižkov

+8/0
4.10.2012 14:42

radek.stembera@volny.cz

Re: Kupodivu jsou ještě u nás chlapi

Kdyby pan Joch věděl že padáka dostane, nepsal by to. Nečase moc nemusím, a je pravda že jeho reacke byla přehnaná, ale Jochovi to přeju proto, že zjistí jak svět chodí. Že plácet si játra je sice fajn, ale je třeba dodržovat zásady loajality. Ten kdo mění názory kvůli maličkostem není konservativní ale hloupý. Hlupáka za poradce nechce mít ani Nečas.

+1/0
7.10.2012 18:06

EMS

?

Prosím Vás, a když někdo přijde do banky s dětskou pistolí a žádá o peníze, tak to také není přepadení?

+7/0
4.10.2012 12:09

EGal

Re: ?

Pokud tam jenom přijde a nevytáhne ji, nic se neděje. Pokud žádá od pracovníka banky peníze pod hrozbou použití zbraně, je to přepadení, byť s atrapou zbraně. I v Čechách by se předpokládám nikdo nedivil, kdyby po vytažení zbraně na prezidenta byla tato osoba ochrankou dokonce usmrcena, i kdyby měla jenom dětskou pistoli. Ale atentát ve smyslu všech definicí je útokem na zdraví převážně politicky aktivní osoby, co v tomto případě je evidentně jinak. S činem útočníka nesouhlasím, ale atentátem to může nazvat jenom člověk, který buď nepozná význam toho slova nebo hodně sebestředný Václav Klaus.

+6/0
4.10.2012 13:16

Psí zadek

Re: ?

R^

0/0
4.10.2012 17:03

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz